Zazzy
Legacy Member
joo , zazz hier . Ik heb een probleemke . Heb tijdje geleden wat zitten kloten met mijn 2de pc . Zit een raid-controller systeem in met 2 hd's .
Denk dat ik wat verfuckt heb met de raid-arrays ofzoiets
Nu als ik windows xp cd rom insteek en wil installen zegt hij dat hij geen vasteschijfstations in mijn computer vind. Ik denk dat ik gewoon de drivers van die raid controller opnieuw moet installeren maar heb er geen diskette van.
Waar haal je zo een drivers ? en hoe weet je welke je nodig hebt
pc = 2de hands overgekocht.
grtz matt
Denk dat ik wat verfuckt heb met de raid-arrays ofzoiets
Nu als ik windows xp cd rom insteek en wil installen zegt hij dat hij geen vasteschijfstations in mijn computer vind. Ik denk dat ik gewoon de drivers van die raid controller opnieuw moet installeren maar heb er geen diskette van.
Waar haal je zo een drivers ? en hoe weet je welke je nodig hebt
pc = 2de hands overgekocht.
grtz matt