Archief - Radiotransmissieset & Tv Kaart prob.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kurt Breezer

Legacy Member
Ik heb de Radiotransmissieset in de lidl gekocht zie : http://www.lidl.be/be/index.nsf/pages/c.o.oow.20041110.p.Radiotransmissieset , nu ik zou dus graag mijn tv signaal doorsturen en zo in de pc laten toe komen om dus TV op m'n pc te bekijken. Nu alles is inorde op de pc, maar ik weet niet wat ik moet doen als ik een coax kabel moet verbinden van de ontvanger in de pc. Of die gele kabel rechtstreeks in de pc? En in de tv de zender waar ik die moet insteken. Ik heb de handleiding al zeker 100x doorgenomen maar vind niet echt m'n oplossing. Zouden jullie mij kunnen helpen, en de zender en ontvanger zijn zeker ingeschakelt het lampje brand. En het is minder dan 100 meter. De TV kaart is een Pinnacle PCTV Rave

Help me aub.

Skratz

Legacy Member
heeft dat product geen merknaam en heeft dat merk geen website?

waarschijnlijk is het de bedoeling dat ge een scartkabel op uw videorecorder aansluit en dan die gele en rode met de zender verbind. en dan van de ontvanger de gele en rode naar uw tvkaart.

dat ding kan dus niet het ganse coax signaal oversturen moest ge het nog niet weten (geen enkel product kan dat op dit moment, nog een jaar of 2 geduld daarvoor, ze zijn er mee bezig)

http://www.marmitek.com/ heeft een reeks gelijkaardige producten, mischien dat ge uit die handleidingen iets wijzer word.

Exit

Legacy Member
ge moet de ene zijde verbinden met tv/video/radio ... die op nen zender zetten en de andere kant op pc (met die gele stekker rechtstreeks verbinden (en op pc dan de tv in nemen ) dat kan enkel die zender waar de tv/radio/video opstaat doorsturen ... verder niets ... dus als ge een tv kaart hebt moet ge zo geen spul hebben, da stuurt de coax niet door!

omgekeerd kunt ge da wel gebruiken, om uw pc op tv te zien.
(meer uitleg kan gegeven worden indien nodig)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan