schopaard
Legacy Member
ik ben van plan nieuw systeem samen te stellen en de radeon x800xl leek me wel een interessante keuze omwille van prijs/kwaliteit. Nu belde ik onlangs naar m'n lokale hardwareboer om inlichtingen te vragen rond deze kaart maar die had blijkbaar nog nooit gehoord van deze kaart en beweerde zelfs dat ze niet bestaat en dat ze nooit verkrijgbaar zal zijn in de detailhandel :ironic: , nu vraag ik mij af when komen deze kaarten op de markt of moet ik dan toch het gelul van diene mens geloven :doh: ????