Gamedude
Legacy Member
http://www.e-bug.de/cgi-ssl/preise....B+Radeon+X800+Pro+ViVo+FRTL'&hbestnr='1155402 = 430€
(Radeon x800 pro AGP)
http://www.e-bug.de/cgi-ssl/preise....B+Radeon+X800+XT+PCI-E+FRTL'&hbestnr='1174248 = 435€
(Radeon x800 XT PCI-E)
ben prolly van plan een nforce 4 moederbord te kopen dus moet ik een PCI-E kaart hebben, maar als ik mij goed herinner is de XT toch de elite van de x800, niet de pro? xt = ultra en pro = gt toch?
Ik kijk dan effe op forcom en zie daar één PCI-E graka staan: http://forcom.be/index.php?page=productdetails&aid=1492 voor 501€, is dat niet helemaal dezelfde als die op die duitse site voor 435€?
(Radeon x800 pro AGP)
http://www.e-bug.de/cgi-ssl/preise....B+Radeon+X800+XT+PCI-E+FRTL'&hbestnr='1174248 = 435€
(Radeon x800 XT PCI-E)
ben prolly van plan een nforce 4 moederbord te kopen dus moet ik een PCI-E kaart hebben, maar als ik mij goed herinner is de XT toch de elite van de x800, niet de pro? xt = ultra en pro = gt toch?
Ik kijk dan effe op forcom en zie daar één PCI-E graka staan: http://forcom.be/index.php?page=productdetails&aid=1492 voor 501€, is dat niet helemaal dezelfde als die op die duitse site voor 435€?



ad: