Darius Craven
Legacy Member
Ik heb dus sinds kort een nogal groot probleem. Ik heb dus volgens mij wat ze noemen "artifacts" in mn scherm. Zo heb ik overal over het scherm tijdens het gamen kleine vierkantjes, en bij bepaalde games worden mn 3D modellen als het ware uitgerokken.
Ik heb al geprobeerd de drivers te installeren en mn case open te zetten maar niets helpt. Mn video kaart voelt warm aan, maar weet niet of dit abnormaal is.
Kan iemand me misschien helpen of advies geven over wat ik kan proberen om dit op te lossen ? Hij is ook nooit overclockt geweest, en is ook vrij nieuw.
Bij het opstarten van Windows XP staan er ook strepen op het WinXP logo. ( daar waar het laadbalkje verschijnt ) dus het is niet enkel in games dat ik glitches zie. Ik hoop dat iemand me kan helpen
Ik heb al geprobeerd de drivers te installeren en mn case open te zetten maar niets helpt. Mn video kaart voelt warm aan, maar weet niet of dit abnormaal is.
Kan iemand me misschien helpen of advies geven over wat ik kan proberen om dit op te lossen ? Hij is ook nooit overclockt geweest, en is ook vrij nieuw.
Bij het opstarten van Windows XP staan er ook strepen op het WinXP logo. ( daar waar het laadbalkje verschijnt ) dus het is niet enkel in games dat ik glitches zie. Ik hoop dat iemand me kan helpen


