Forceflow
Legacy Member
Ik heb me gisteren een Radeon 9600 Pro aangeschaft (256 Mb), en ik vond dat deze nogal ondermaats presteerde. (HL2 op 800*600, alles low, en nog krijg ik framedrops tot 10/15 frames als er meerdere ventjes tegelijk op het scherm komen, of in grote open ruimtes.)
Aan wat zou dit kunnen liggen ?
De rest van mijn systeem:
Amd1800XP
512 Mb Ram
40 Gb HD
Dit alles in goede staat.
In mijn Bios zag ik dat mijn "AGP Aperture Size" op 64 staat. Wat is dit, en zou het hier aan kunnen liggen ?
Aan wat zou dit kunnen liggen ?
De rest van mijn systeem:
Amd1800XP
512 Mb Ram
40 Gb HD
Dit alles in goede staat.
In mijn Bios zag ik dat mijn "AGP Aperture Size" op 64 staat. Wat is dit, en zou het hier aan kunnen liggen ?

