Archief - Radeon 9600 Pro : Probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Forceflow

Legacy Member
Ik heb me gisteren een Radeon 9600 Pro aangeschaft (256 Mb), en ik vond dat deze nogal ondermaats presteerde. (HL2 op 800*600, alles low, en nog krijg ik framedrops tot 10/15 frames als er meerdere ventjes tegelijk op het scherm komen, of in grote open ruimtes.)

Aan wat zou dit kunnen liggen ?

De rest van mijn systeem:

Amd1800XP
512 Mb Ram
40 Gb HD

Dit alles in goede staat.

In mijn Bios zag ik dat mijn "AGP Aperture Size" op 64 staat. Wat is dit, en zou het hier aan kunnen liggen ?

dexter

Legacy Member
AGP Aperture size wil zeggen hoeveel geheugen uw kaart van uw systeem mag bijgebruiken ge moogt da gerust op 128 zetten maar da alleen zal de reden ni zijn
wadrivers gebruikt ge neem de 4.11 catalyst is of was uw vorige kaart een gforce

Forceflow

Legacy Member
Mijn vorige kaart was een Geforce4 Mx440.
Ik gebruik de laatste nieuwe catalyst drivers nu.

Conqie

Legacy Member
Forceflow zei:
Mijn vorige kaart was een Geforce4 Mx440.
Ik gebruik de laatste nieuwe catalyst drivers nu.
daar zit uw prob
als ge van ati naar nvidea of vice versa gaat moet ge formattere...
of 1 of ander registery progam gebruike da alles van uw nvidea-grakka verwijdert

Forceflow

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
daar zit uw prob
als ge van ati naar nvidea of vice versa gaat moet ge formattere...
of 1 of ander registery progam gebruike da alles van uw nvidea-grakka verwijdert

en hoe doe je dat ? Formatteren doe ik liever niet.

Conqie

Legacy Member
ge kunt da op 2 maniere doen:
1:zelf in uw registery
2:door een progamma'ke da die files zoekt en verwijdert
maar ik heb hetzelf nog nooit gedaan dus ik zou nie wete welk progamma da ge moet gebruiken

scorpion007

Legacy Member
detonater destroyer noem et ;)

ik heb et gedaan zonder format , en das perfect gegaan , ook in u registry (bij uitvoeren : regedit type) alle files die me u graka drivers te make hebbe verwijdere ,pc afzette , nieuwe graka erin , em ga zegge da em nieuwe graka vind , dan catalyst drivers erop. En da ist :p

Forceflow

Legacy Member
Die Catalyst drivers staan er nu al op. Als ik deze er nu afzwier, en dan die detonator destroyer doe, en dan de catalysts der terug op zet ?

Forceflow

Legacy Member
Ik heb zonet mijn drivers er eens afgegooid, die Detonator R.I.P. tool gerund, dan de catalyst drivers er terug op gezet, maar de prestaties blijven beneden niveau.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan