vegetto_171
Legacy Member
Ik heb nog nie zolang geleden een nieuw moederbord gekocht en op da moederbord zat al een ati radeon 9200 videokaart. Ma met met die videokaart kan ik amper nieuwe spellekes spelen. Ik had hier nog een radeon 8500 liggen, met deze videokaart kan ik veel meeer spellekes spelen dan met die 9200. Moet ik normaal met die 9200 nie meer spellekes kunne spele?
thx!
thx!