TRC
Legacy Member
Omdat mijn Pc geen draadloze netwerkkaart heeft, maak ik gebruik van een usb-stick (Asus 802.11g 54 Mbps). De eerste keer had ik die in een USB-hub gestoken, maar soms valt het signaal even weg (de USB-hub is nog een USB1.1), maar hoe ik ook probeer om die stick in een andere USB-poort in mijn pc te steken, ik krijg enkel verbinding met internet als ik het in die hub steek. Anders krijg ik steeds: geen verbindingen beschikbaar.
Help?
Help?