velghus
Legacy Member
Dag iedereen
Heb een tijdje geleden een Radeon 5850 gekocht van een vriend als upgrade voor een nvidia gt220. Die kaart deed het goed maar na iets meer dan een half jaar begon hij rare geluiden te maken bij de koelen. Ik had hem binnengedaan in de winkel waar hij was gekocht en ze hebben zonder problemen mij een nieuw exemplaar verschaft. Klein detail, normaal had de eerste r5850 1gb videogeheugen en volgens dxdiag heeft deze 3gb. Nog een groot verschil, de kaart wordt nu gekoeld door een twin frozr II. Het probleem is dat deze kaar ENORM veel lawaai maakt als er games openstaan zoals WoW,... Ik heb een beetje opgezocht en ik ben nu niet zeker of dit normaal is.
Bedankt op voorhand
velghus
Heb een tijdje geleden een Radeon 5850 gekocht van een vriend als upgrade voor een nvidia gt220. Die kaart deed het goed maar na iets meer dan een half jaar begon hij rare geluiden te maken bij de koelen. Ik had hem binnengedaan in de winkel waar hij was gekocht en ze hebben zonder problemen mij een nieuw exemplaar verschaft. Klein detail, normaal had de eerste r5850 1gb videogeheugen en volgens dxdiag heeft deze 3gb. Nog een groot verschil, de kaart wordt nu gekoeld door een twin frozr II. Het probleem is dat deze kaar ENORM veel lawaai maakt als er games openstaan zoals WoW,... Ik heb een beetje opgezocht en ik ben nu niet zeker of dit normaal is.
Bedankt op voorhand
velghus
