nemmo
Legacy Member
Hallo
Ik heb onlangs de Qnap Ts-211 nas gekocht maar ik ondervind een aantal problemen om hem via het internet te benaderen. Intern gebruik gaat naar behoren.
Ik heb Fibernet 40 met daarachter een airport extreme in bridge modus. Ik heb proberen port forwarden via mijn telenet maar dat lukt niet echt. Online zeiden ze dat ik eventueel dmz kan proberen toe te passen maar dat heb ik nu momenteel voor xbox live dus dat is geen oplossing.
Enig advies ?
Alvast bedankt
nemmo
Ik heb onlangs de Qnap Ts-211 nas gekocht maar ik ondervind een aantal problemen om hem via het internet te benaderen. Intern gebruik gaat naar behoren.
Ik heb Fibernet 40 met daarachter een airport extreme in bridge modus. Ik heb proberen port forwarden via mijn telenet maar dat lukt niet echt. Online zeiden ze dat ik eventueel dmz kan proberen toe te passen maar dat heb ik nu momenteel voor xbox live dus dat is geen oplossing.
Enig advies ?
Alvast bedankt
nemmo

