Archief - Q:2 PSU's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spectrious

Legacy Member
Kheb vraagsje: kan ik 2 PSU's gebruiken??? 1 voor mijn mobo en die zever en de andere voor mijn graka dier ik ga kopen ? (GF 6800 GT) Kan dat ?

Conqie

Legacy Member
spectrious zei:
Kheb vraagsje: kan ik 2 PSU's gebruiken??? 1 voor mijn mobo en die zever en de andere voor mijn graka dier ik ga kopen ? (GF 6800 GT) Kan dat ?
neje da ga nie edit:tenzij ge wilt knippen en plakken
ik zou zegge investeerd liever in 1 deftige voeding :)

Conqie

Legacy Member
Heezy zei:
Waarom zou da ni gaan?
1. waar gaat ge ze steke (op uwe pc ) :crazy:
2.hoe gaat ge ze booten ? ge kunt er maar een op uw mobo steke
3.same maar dan afzetten (gaat denkek nie gezond zijn als uw kaart blijft stroom krijge en de rest staat af)

ge moet al nen echte pro zijn om zo iets te maken en dan gebruikt ge da nie in ne pc waar ne 6800 gt in steekt...

Yank

Legacy Member
staat in sticky op het casemod forum voila. kwist dak dat ergens gezien had, kweet niet ofdat het werkt en hoe moeilijk het is, maar het kan...

eniac

Legacy Member
Gewoon 2 draadjes verbinden en ze is geboot. En in een grote case is dat geen probleem.

Conqie

Legacy Member
zoals ik al zei das meer iets voor casemodders en degeen da er wa meer vankenne
(maar in principe is het nie mogelijk,zonder geknip of geknoei ,tis dus nie zo da ge maar iet moe insteke en tis geflikt)
maar als ge geld hebt voor ne 6800 gt koopt ge beter een nieuwe voeding tenzij uw oude nog goe genoeg is...

guRuh

Legacy Member
conquerboy: als ge het niet weet zwijgt liever e :scream:

lawaai? OCZ's maken echt wel geen lawaai...

van da booten: helemaal geen probleem

doen gewoon :niceone:

Conqie

Legacy Member
guRuh zei:
conquerboy: als ge het niet weet zwijgt liever e :scream:

lawaai? OCZ's maken echt wel geen lawaai...

van da booten: helemaal geen probleem

doen gewoon :niceone:

allé kom zeg :ironic:
snapt nu is da nie iedere pc gebruiker is gelijk ulle
en nie zo graag me hun hardware experimentere
en hoe wete gij welk merk van voedingen hem heeft? :ironic:
het gaat sowieso extra lawaai meebrengen plus als em 1 deftige voeding heeft gaat em geen zotte dinge in zen case moete doen zoals zijn voeding er boven op montere,geen kabelkes cutte en whatever

tis al goe ik zwijg,dan wilt ge nekeer iet goed doen...

simpele duif

Legacy Member
als ge het materiaal hebt is da echt wel simpel, kheb hier ook zoiets gefikst met mijn versterker van mijn 5.1-set
maar als ge da nie hebt, zou ik er echt niet aan beginnen....

Heezy

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
neje da ga nie edit:tenzij ge wilt knippen en plakken
ik zou zegge investeerd liever in 1 deftige voeding :)

Je bedoeling is goed, maar je mag niet zeggen dat het niet gaat.


conquerpoy_123 zei:
1. waar gaat ge ze steke (op uwe pc )

De Coolermaster Stacker bv. voorziet al plaats voor 2 voedingen.

Ik vind dat het een goede oplossing kan zijn, als je 2 voedingen hebt liggen, en niet meteen geld om een zwaardere voeding te kopen.

Conqie

Legacy Member
Heezy zei:
Je bedoeling is goed, maar je mag niet zeggen dat het niet gaat.




De Coolermaster Stacker bv. voorziet al plaats voor 2 voedingen.

Ik vind dat het een goede oplossing kan zijn, als je 2 voedingen hebt liggen, en niet meteen geld om een zwaardere voeding te kopen.
i know ge hebt gelijk ze ,ik had er beter eerst wa reshearch achter gedaan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan