Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neje da ga nie edit:tenzij ge wilt knippen en plakkenspectrious zei:Kheb vraagsje: kan ik 2 PSU's gebruiken??? 1 voor mijn mobo en die zever en de andere voor mijn graka dier ik ga kopen ? (GF 6800 GT) Kan dat ?

1. waar gaat ge ze steke (op uwe pc )Heezy zei:Waarom zou da ni gaan?

guRuh zei:conquerboy: als ge het niet weet zwijgt liever e
lawaai? OCZ's maken echt wel geen lawaai...
van da booten: helemaal geen probleem
doen gewoon![]()
conquerpoy_123 zei:neje da ga nie edit:tenzij ge wilt knippen en plakken
ik zou zegge investeerd liever in 1 deftige voeding![]()
conquerpoy_123 zei:1. waar gaat ge ze steke (op uwe pc )
i know ge hebt gelijk ze ,ik had er beter eerst wa reshearch achter gedaanHeezy zei:Je bedoeling is goed, maar je mag niet zeggen dat het niet gaat.
De Coolermaster Stacker bv. voorziet al plaats voor 2 voedingen.
Ik vind dat het een goede oplossing kan zijn, als je 2 voedingen hebt liggen, en niet meteen geld om een zwaardere voeding te kopen.
