zotteluc
Legacy Member
Hoi, ik zit met een praktisch probleempje
als geluidskaart gebruik ik het onboard geluid van mijn moederbord (abit ic7-max3) Hierop wil ik aansluiten:
- speakers (4.1 setje van phillips)
- hoofdtelefoon
- ev. extra headset
- kabeltje naar versterker van stereo installatie
zoals jullie zien heb ik dan wel aansluitingen te weinig aan de achterkant van de pc
opl.1: elke keer kabeltjes versteken als ik andere output gebruik
=/= handig
opl.2: met een mini-jack-splitter werken, ging goed zolang het maar over 2 kabeltjes ging. nu heb ik geen zin om op 1 splitter er nog eens 2 andere te zetten en zo een kerstboom te maken
opl.3: ????
hoe doen jullie dat? bestaat er ergens een soort switchbox waarmee je zulke zaken kunt regelen?
of kun je dat zelf maken en zo ja heeft iemand daar een schema van?
of zie ik een oplossing over het hoofd?
als geluidskaart gebruik ik het onboard geluid van mijn moederbord (abit ic7-max3) Hierop wil ik aansluiten:
- speakers (4.1 setje van phillips)
- hoofdtelefoon
- ev. extra headset
- kabeltje naar versterker van stereo installatie
zoals jullie zien heb ik dan wel aansluitingen te weinig aan de achterkant van de pc
opl.1: elke keer kabeltjes versteken als ik andere output gebruik
=/= handig
opl.2: met een mini-jack-splitter werken, ging goed zolang het maar over 2 kabeltjes ging. nu heb ik geen zin om op 1 splitter er nog eens 2 andere te zetten en zo een kerstboom te maken
opl.3: ????
hoe doen jullie dat? bestaat er ergens een soort switchbox waarmee je zulke zaken kunt regelen?
of kun je dat zelf maken en zo ja heeft iemand daar een schema van?
of zie ik een oplossing over het hoofd?
