bon_jovi
Legacy Member
Ik beschik over draadloos internet via een TP-link (laptop=dell studio) router; deze heeft altijd gewerkt maar viel vandaag plots uit.
Ik heb al eens alles een minuutje uitgetrokken en terug herstart; de router gereset en de instellingen bekeken, fn+F1 ingedrukt, firewall uitgezet,....
Het vreemde is dat ik ook de andere draadloze internetverbindingen uit de buurt niet zie.
Weet iemand welk probleem er nog kan aan de oorzaak liggen? Virus? of mss Wifi kaart stuk?
Mn playstation kan wel draadloos verbinding maken.
http://imageshack.us/photo/my-images/204/naamloosva.png/
in het mobiliteitscentrum kan ik het draadloos netwerk ook niet inschakelen.
Ik heb al eens alles een minuutje uitgetrokken en terug herstart; de router gereset en de instellingen bekeken, fn+F1 ingedrukt, firewall uitgezet,....
Het vreemde is dat ik ook de andere draadloze internetverbindingen uit de buurt niet zie.
Weet iemand welk probleem er nog kan aan de oorzaak liggen? Virus? of mss Wifi kaart stuk?
Mn playstation kan wel draadloos verbinding maken.
http://imageshack.us/photo/my-images/204/naamloosva.png/
in het mobiliteitscentrum kan ik het draadloos netwerk ook niet inschakelen.