Canniball
Legacy Member
elow iedereen,
kzou graag binnekort men pc'ke wa oc'n maar kben er eigelijk ni eeel handig in
alsk et goed voor heb kan je op 2 manieren oc'n:
* multiplier late staan en FSB regelen => fbsregeling merkt ge harder de verandering!?
* of alleen met multiplier 'spelen' => cpu in mhz is veel hoger maar 'minder eefectief' !?
Kzit een beetje vast hoe ik moet beginnen met goed te oc'n
kheb al VEEL sticky's en howto's gelezen maar toch
begrijp ik ni alles 100% (beetje verward)
naart schijnt kunde mijn mobo max op een 220Mhz FBS zette...
vcore weet ik wel wanneer ik moet verhogen maar ik blijf er liefst zo
veel mogelijk van af want da is wel wa riscovol
ps: op mobo staat functie om in procenten autmotisch te late oc'n,
is dit ni wa lame??
sry vor deze nooby-zaag-thread :doh:
kzou graag binnekort men pc'ke wa oc'n maar kben er eigelijk ni eeel handig in
alsk et goed voor heb kan je op 2 manieren oc'n:
* multiplier late staan en FSB regelen => fbsregeling merkt ge harder de verandering!?
* of alleen met multiplier 'spelen' => cpu in mhz is veel hoger maar 'minder eefectief' !?
Kzit een beetje vast hoe ik moet beginnen met goed te oc'n
kheb al VEEL sticky's en howto's gelezen maar toch
begrijp ik ni alles 100% (beetje verward)
naart schijnt kunde mijn mobo max op een 220Mhz FBS zette...
vcore weet ik wel wanneer ik moet verhogen maar ik blijf er liefst zo
veel mogelijk van af want da is wel wa riscovol
ps: op mobo staat functie om in procenten autmotisch te late oc'n,
is dit ni wa lame??
sry vor deze nooby-zaag-thread :doh:
