ketnet
Legacy Member
hey mijn moederbord is er zo goed als aan, ik wil het dus vervangen.
Ik vraag me af wat voor gevolgen dit zal hebben op mijn besturingsprogramma (windows XP home (legaal!))
lukt het iom gewoon alles opnieuw op het moederbord te zetten en aan te sluiten en werkt XP daarna gewoon? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je XP versie kijkt naar je harde schijf en moederbord en als 1 of alle 2 worden vervangen je een nieuwe licentie moet aanvragen.
alvast bedankt
Ik vraag me af wat voor gevolgen dit zal hebben op mijn besturingsprogramma (windows XP home (legaal!))
lukt het iom gewoon alles opnieuw op het moederbord te zetten en aan te sluiten en werkt XP daarna gewoon? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je XP versie kijkt naar je harde schijf en moederbord en als 1 of alle 2 worden vervangen je een nieuwe licentie moet aanvragen.
alvast bedankt