Archief - Q: ipod

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

K1LL4D

Legacy Member
een vrij noobvraag maar da blijkt hier maar nie te lukke

mijne maat komt hier met zijnen ipod om wa muziek op mijne pc te zetten maar wij vinden da hier dus nie he ^^

pls help

hoe zet ik in gods naam muziek van de ipod op mijn HD?

Exit

Legacy Member
welke win?
wordt herkent in win?
staat er een externe schijf bij deze computer? zoja, blader erop en haal muziek af.
staat ie bij apparaat ontkopplen (usb?)

K1LL4D

Legacy Member
win xp
ik kan makkelijk muziek afspelen die op ipod staat langs itunes

maar ik wil de muziek van die ipod op de pc krijgen

tmacheert ammol wel maar we krijgen da dus nie op die vurte pc he

Desertfish_88

Legacy Member
hebt ge een firewire poort? of heeft uw maat een USB 2.0- versie van die ipod?
zoniet, forget about it.

anders moet ge het kabelke van die ipod in het kotteke steken vanachter waar dat kabelke in past. Dan zou windows normaal 'dingdong' moeten doen en dan zoudt ge een nieuwe harde schijf moeten zien in verkenner (met alle liekes op)

:edit:
ik was blijkbaar te traag met typen :)

kunt ge die liekes bij iTunes nie gewoon drag-and-droppen naar een map op uw hd?

da gij geen usb 2.0 hebt is geen probleem, tzal gewoon wat trager gaan...

K1LL4D

Legacy Member
Desertfish_88 zei:
hebt ge een firewire poort? of heeft uw maat een USB 2.0- versie van die ipod?
zoniet, forget about it.

anders moet ge het kabelke van die ipod in het kotteke steken vanachter waar dat kabelke in past. Dan zou windows normaal 'dingdong' moeten doen en dan zoudt ge een nieuwe harde schijf moeten zien in verkenner (met alle liekes op)

lol, gij denkt dak blo zijn ofwa

probleem is dak wel vrees da mijn pcke hier geen USB 2.0 heeft, probleem?

Desertfish_88

Legacy Member
kheb het net hier getest, drag-and-drop zou moeten werken

K1LL4D

Legacy Member
hatelijk, bij ons blijkt het niet te werken van de ipod naar de lib of naar een gewone map, der komt een rondje met een streep door, ge kent da wel ;)

em zegt wel bij mij dat het geen HIGH SPEED USB HUB is :s

ghey winxp

Desertfish_88

Legacy Member
zegt em dat als een error?

heeft het misschien iets te maken met het feit dat uwe vriend die liedjes gekocht heeft op iTunes? die kunt ge namelijk nie zomaar kopiëren...

Exit

Legacy Member
dan is het warez liekes .. zegt gewoon "ZELF geript van CD" :lol:
kunt ge screen uppen van da rondeke + streepke (verbodsteken)?

[TFT]Poky

Legacy Member
muziek van ipod op pc zetten kan via kleine omweg hiervoor verwijs ik naar http://www.ipodlounge.com/tips_more.php?id=2166_0_11_0_C

How to copy songs from iPod to your PC
An easier way of downloading files from your iPod to your PC instead of typing in the command line in the Windows Explorer bar is to go to My Computer and double-click on the iPod. Then, click on the "Tools" from the top menu, and go to "Folder Options". Click on the "View" tab and then select the option that says "Show hidden files and folders". Click "Accept" and then "Ok". Now a new folder should appear that says "iPod_Control". Click on the "Music" folder and then click on the folders and copy and paste your music to your computer.

Another way to quickly find a specific song to copy to your PC is this. First, go to the Start menu and then go to "Search" and then go to "Find Files or folders". Click on "All Files and Folders". Then, select the iPod in the "Look In" field. Now, click on the "Advanced Options Arrow" and check the "Search hidden files and folders". Now, type in the artist or song title and then copy and paste the song to your computer.

Wat een beetje googlen kan doen

K1LL4D

Legacy Member
merci,

mijne maat wist da ge die muziek zo kon vinne maar em was te noob om te denken dag ed a gewoon kon copy pasten :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan