vinh
Legacy Member
ik heb dus een hd van 200gig nog maar enkele maanden van het merk wd. ik heb gehoord dat er problmen waren dat dat ding crashte enzo. ik heb nu van de 200 nog maar 127 over. dit suckt dus vrij hard omdat je toch voor 200 betaald.ih begin had ik er 186 gig, maar dat is afgenomen. kan dat liggen aan het diskette station dat ik er achteraf bij heb gestoken(mgnetisch velden)? of is het gewoon te wijten aan de 200gig? en kan ik er iets aan doen?
mvg
mvg
