Bommaah
Legacy Member
voor mijn nieuwe pc had ik qua watercooling gedacht aan een zelf samengesteld setje van:
www.aqua-cooling.de
heeft iemand daar ervaring mee en/of zijn er daarover in the first place opm?
Verder heb ik nog een vraagje ivm watercooling voor graka's:
ge hebt waterblokken voor de grakas (zijnde een gf6800 gt pci-e) die enkel de proc koelen, en dan hebt ge der die zowel de proc als de geheugenchipjes koelen
enkel proc
full
wat is het voornaamste verschil? en kan het dan geen kwaad als ge met dat simpele blokje koelt dat uw mem geen (rechtstreekse) koeling krijgt?
zie ook hier
www.aqua-cooling.de
heeft iemand daar ervaring mee en/of zijn er daarover in the first place opm?
Verder heb ik nog een vraagje ivm watercooling voor graka's:
ge hebt waterblokken voor de grakas (zijnde een gf6800 gt pci-e) die enkel de proc koelen, en dan hebt ge der die zowel de proc als de geheugenchipjes koelen
enkel proc
full
wat is het voornaamste verschil? en kan het dan geen kwaad als ge met dat simpele blokje koelt dat uw mem geen (rechtstreekse) koeling krijgt?
zie ook hier
heeft ier iemand op het forum eigen blokjes gemaakt ?