Roeldm
Legacy Member
ik zit hier dus met een klein probleemke. ik heb mij net een dual channel kitje van OCZ gekocht. zit met nen AMD64 3500+. vanals da ik mijn FSB hoger dan 200 zet krijg ik fouten bij de berekening van mijn superpi of reboot mijn pc gewoon. met mijn oud gewoon geheugen, twinmos kon ik die FSB stabiel op 220 krijgen 
specs van RAM
2*256MB dual channel 2 3 2 6
ik dacht dat ik met dit geheugen toch wel niets iets verder kon gaan dan de standaard 200

specs van RAM
2*256MB dual channel 2 3 2 6
ik dacht dat ik met dit geheugen toch wel niets iets verder kon gaan dan de standaard 200

