hanez2
Legacy Member
Hallo!
Ik heb voor school (waar ik eigenlijk alleen excel en word voor nodig heb)
een q-force duranote 3200 gekocht. Het toestelletje voldoet aan al mijn eisen (zeker de prijs) maar ik heb een probleem met het draadloos internet. Als mijn broer met zijn 'gewone' laptop in de zetel zit heeft hij perfect internet maar bij mij valt het de hele tijd uit.
Ik vraag me af of het aan de netwerkkaart kan liggen(te zwak of zelfs kapot)
Wij hebben al veel problemen gehad met internet, btw ik heb fibernet 40, want wij wonen nogal afgelegen.
Bij mijn vriendin echter werkt mijn laptop(ke) dan wel weer goed!
dus ik denk dat het aan de netwerkkaart ligt maar daar ken ik niet veel van.
dit zijn nog eens de specs
Technische specificaties
Schermgrootte: 13.1" LED HD
Max. resolutie: 1280x780
Processor: Intel® Atom
Chipset: Intel Mobile NM10
Graphics: Integrated GMA
Geheugen: DDR3 Ram (Max. 2Gb)
Harde schijf: 2.5" Sata 250Gb
Netwerk: Wireless 802.11 b/g/n + Wired
Microfoon: Ja, ingebouwd
Bluetooth: Ja, ingebouwd
Speakers: 2 x 1W interne luidsprekers
Webcam: 1.3 Megapixel
Cardreader: 9 in 1, ingebouwd
Poorten: • 2x USB 2.0
• 1x MIni HDMI
• 1x Microfoon-in
• 1x Hoofdtelefoon-out
Besturingssysteem Home Premium
Beschikbare talen: Nederlands, Frans, Engels
Microsoft Office 2010 (**): Gratis
Afmetingen: 325 x 230 x 25,5 mm (LxBxH)
Batterij: 3-Cell Li-ion
Gewicht: 1500
Garantie: 2 Jaar Pick-up & Return
bedankt op voorhand
greets
Ik heb voor school (waar ik eigenlijk alleen excel en word voor nodig heb)
een q-force duranote 3200 gekocht. Het toestelletje voldoet aan al mijn eisen (zeker de prijs) maar ik heb een probleem met het draadloos internet. Als mijn broer met zijn 'gewone' laptop in de zetel zit heeft hij perfect internet maar bij mij valt het de hele tijd uit.
Ik vraag me af of het aan de netwerkkaart kan liggen(te zwak of zelfs kapot)
Wij hebben al veel problemen gehad met internet, btw ik heb fibernet 40, want wij wonen nogal afgelegen.
Bij mijn vriendin echter werkt mijn laptop(ke) dan wel weer goed!
dus ik denk dat het aan de netwerkkaart ligt maar daar ken ik niet veel van.
dit zijn nog eens de specs
Technische specificaties
Schermgrootte: 13.1" LED HD
Max. resolutie: 1280x780
Processor: Intel® Atom
Chipset: Intel Mobile NM10
Graphics: Integrated GMA
Geheugen: DDR3 Ram (Max. 2Gb)
Harde schijf: 2.5" Sata 250Gb
Netwerk: Wireless 802.11 b/g/n + Wired
Microfoon: Ja, ingebouwd
Bluetooth: Ja, ingebouwd
Speakers: 2 x 1W interne luidsprekers
Webcam: 1.3 Megapixel
Cardreader: 9 in 1, ingebouwd
Poorten: • 2x USB 2.0
• 1x MIni HDMI
• 1x Microfoon-in
• 1x Hoofdtelefoon-out
Besturingssysteem Home Premium
Beschikbare talen: Nederlands, Frans, Engels
Microsoft Office 2010 (**): Gratis
Afmetingen: 325 x 230 x 25,5 mm (LxBxH)
Batterij: 3-Cell Li-ion
Gewicht: 1500
Garantie: 2 Jaar Pick-up & Return
bedankt op voorhand
greets