Canniball
Legacy Member
gelukkig nieuwjaar
ok, hier is mij probleemke:
kzou binnekort een beetje wille overclocken en heb daarvoor
cooling besteld voor mijn Radeon 9800 pro
Nu met veel reviews enzo te leze zie ik dat er problemen zijn met
het installere van de Silencer..
dit is het probleempke
kheb men 9800pro gechecked en idd is het zo gelijk op de tekening dat zilverkleurig vierkante blokje dat voor problemen zorgt, op men vga aanwezig is...
WAT NU? kan ik da ni zowa "forcere" om die cooling derop te zette?
of gwn men bestelling annulere..?
help me plz
ok, hier is mij probleemke:
kzou binnekort een beetje wille overclocken en heb daarvoor
cooling besteld voor mijn Radeon 9800 pro
Nu met veel reviews enzo te leze zie ik dat er problemen zijn met
het installere van de Silencer..
dit is het probleempke
kheb men 9800pro gechecked en idd is het zo gelijk op de tekening dat zilverkleurig vierkante blokje dat voor problemen zorgt, op men vga aanwezig is...
WAT NU? kan ik da ni zowa "forcere" om die cooling derop te zette?
of gwn men bestelling annulere..?
help me plz




