promaxius
Legacy Member
Ik heb me laten wijsmaken dat het mogelijk zou zijn om een ps2 rechtstreeks aan te sluiten op mijn computer aan de hand van een vivo 3d kaart.
Aangezien ik zo ene heb, lijkt me dit wel zeer leuk om eens uit te proberen.
Weet iemand hoe ik deraan moet beginnen ???
En... Is dit wel mogeijk ? ( zonder video recorder of dvd ertussen hangen
)
m'n grafische kaart is een His x800pro 256 mb/vivo
Heb ik hiervoor extra software nodig, of draaid de ps2 dan alleen als me computer uitstaat ?
Aangezien ik zo ene heb, lijkt me dit wel zeer leuk om eens uit te proberen.
Weet iemand hoe ik deraan moet beginnen ???
En... Is dit wel mogeijk ? ( zonder video recorder of dvd ertussen hangen
)m'n grafische kaart is een His x800pro 256 mb/vivo
Heb ik hiervoor extra software nodig, of draaid de ps2 dan alleen als me computer uitstaat ?



