Archief - PS2 aan PC koppelen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stijneman

Legacy Member
ik heb al goort van mensen dat hun ps2 aan hun monitor kunne koppelen, en ik zie dat ook wel zitten, want tv op mijn kamer is 15" en monitor 17" (crt)

is da een kaart dat een slot op u pc gebruikt? of is da een bakske met schakelaar of whatever??
waar verkopen ze dat en hoeveel kost 1 van goeie kwaliteit?

thx n advance

SkullZ

Legacy Member
een VGA Box met AV in, of een tv tuner kaart (pci)

tv tuner kaart = betere beeldkwaliteit en ability to take screenshots. Tuurlijk wel duurder, daar je de hele tv kijken boel erbij krijgt ;) lol

humpus

Legacy Member
Als ge een tv-tuner kaart koopt zijt dan wel zeker van wa ge koopt.
Zou u iets wille aanrade ma ben zo nie thuis op da gebied.

ma nu we toch over ps2 bezig zijn, weet iemand waar'k een converter kan kope voor m'n dualshock2 op m'n pc aan te sluite?
thx

Exit

Legacy Member
ge moet nen tv-in hebben via de graka, tv kaart, of andere capture kaart .. dan tv prog op pc en dan ps daarop spelen ... ideaal ... dunno

Stijneman

Legacy Member
kheb een msi rx9800 pro, bijgeleverde software had wel iet van tv spul ofzoiet raar met een sync spul met site enzo, dunno, goe genoeg ?

edit:
rx9800pro, 128 ddr,dvi-i,d-sun-TV_out,S-S kabel, Power kabel
geen tv in <_<

humpus

Legacy Member
idd als ge geen tv-in hebt (op uw graka of apart met een tv-tuner kaart) zult ge nx kunne beginne...

nog dit:
tv tuner kaart = betere beeldkwaliteit en ability to take screenshots. Tuurlijk wel duurder, daar je de hele tv kijken boel erbij krijgt lol
Is da dan echt zoveel verschil van kwaliteit, ik was nochtans van plan een 6600GT te kope met video in :unsure:

SkullZ

Legacy Member
zoveel verschil is er niet, maar het is er. Niet erg ingrijpend veel beter. (Plus ik denk dat als dat op een video kaart zelf zit, hetzelfde zal zijn als tv tuner)

Exit

Legacy Member
Stijneman zei:
kheb een msi rx9800 pro, bijgeleverde software had wel iet van tv spul ofzoiet raar met een sync spul met site enzo, dunno, goe genoeg ?

edit:
rx9800pro, 128 ddr,dvi-i,d-sun-TV_out,S-S kabel, Power kabel
geen tv in <_<

gaat niet, ge zegt zelf TV-OUT, niet in ...

Stijneman

Legacy Member
kweet <_<

vga box is dus goeikoopst? wat is er dan anders aan de beeldkwaliteit dan met gewone tv ?

Exit

Legacy Member
als ge goeie kaart/box hebt zal da weinig verschillen met nen tv ... voor de ps2 blijft ge beter op tv, is zuiniger, anders pc opstaan en ie moet niets doen. zien dat screensaver afstaat of beeld valt weg tijdens het gamen op ps2

Stijneman

Legacy Member
pc staat altij op tenzei ask slaap of nen gansen dag weg ga zijn (of tijdes school)

ik gebruik nooit screensaver, da was vroeger nodig omda anders u beeld op u monitor brandde, nu is da veel betere kwaliteit en kan da nimeer gebeuren, ik heb wel monitor uit na 15 minute ofzo

Stijneman

Legacy Member
het omgekeerde, hij wilt zijn dualshock2 als gamepad gebruiken op pc
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan