guRuh
Legacy Member
Ja echt problemen kunt ge het nu ook niet noemen, het heeft namelijk te maken met overclocking.
Dus wat ik doe: ik ga naar Cell menu (overclocking menu) en pas mijn timings aan van mijn ram (corsair xms3500 bh5 dus) en zet ze op 3 3 3 8.
Resultaat: Bios blijft steken! Hij blijft steken bij de splash screen van het moederbord dus...
Als ik nu bv mijn htt frequency op 215*11 zet (kan hij zeker aan normaal gezien) en cpu voltage op 1.65 gebeurt er juist hetzelfde (niets dus)
Doe ik iets vekeerd? Er staat nochtans de laatste bios op (1.4). Ik vind dat echt wel kloterij aangezien maandag m'n watercooling toekomt en ik dan graag een potje zou oc'en!
Ale nog prettige feesten e
Dus wat ik doe: ik ga naar Cell menu (overclocking menu) en pas mijn timings aan van mijn ram (corsair xms3500 bh5 dus) en zet ze op 3 3 3 8.
Resultaat: Bios blijft steken! Hij blijft steken bij de splash screen van het moederbord dus...
Als ik nu bv mijn htt frequency op 215*11 zet (kan hij zeker aan normaal gezien) en cpu voltage op 1.65 gebeurt er juist hetzelfde (niets dus)
Doe ik iets vekeerd? Er staat nochtans de laatste bios op (1.4). Ik vind dat echt wel kloterij aangezien maandag m'n watercooling toekomt en ik dan graag een potje zou oc'en!
Ale nog prettige feesten e


Happy New Year !!
