bever01
Legacy Member
Ik beschik over een fibernet 40 abonnement en heb 2 computers rechtstreeks via de modem in verbinding staan. Ook nog een ps3 en een digirecorder.
Nu is het volgende
IK heb vaak last dat hij zonder enige reden uitvalt. Heb daarvoor al verschillende keren een technieker laten langskomen, en de ene keer zegde hij mij dat het blijkbaar aan de kabels lag, deze zijn dan vervangen.
Laaste dagen is hij terug een aantal keren uitgevallen. Dus ik belde terug naar Telenet, zij hebben mij doorverwezen naar een 070 lijn , waar ze mij vertelden dat alle instellingen goed zijn en er niks mis is met de modem.
Bij die 070 lijn zegde ze mij eventueel het kanaal te veranderen van de draadloze instellingen. Ik heb gewoon het draadloos signaal uiteindelijk uitgeschakeld. Of dit nu gaat helpen is af te wachten.
Iemand nog ervaringen met het uitvallen van de Fibernet 40 modem's ???
mvg.
Nu is het volgende
IK heb vaak last dat hij zonder enige reden uitvalt. Heb daarvoor al verschillende keren een technieker laten langskomen, en de ene keer zegde hij mij dat het blijkbaar aan de kabels lag, deze zijn dan vervangen.
Laaste dagen is hij terug een aantal keren uitgevallen. Dus ik belde terug naar Telenet, zij hebben mij doorverwezen naar een 070 lijn , waar ze mij vertelden dat alle instellingen goed zijn en er niks mis is met de modem.
Bij die 070 lijn zegde ze mij eventueel het kanaal te veranderen van de draadloze instellingen. Ik heb gewoon het draadloos signaal uiteindelijk uitgeschakeld. Of dit nu gaat helpen is af te wachten.
Iemand nog ervaringen met het uitvallen van de Fibernet 40 modem's ???
mvg.