darkfantoom
Legacy Member
hallo, kheb een probleem met mijn surround systeem logitech z506 alles is correct aangesloten aan de subwoofer en aan mijn moederbord (Gigabyte GA-P55-UD4. als ik het surround test met realtek HD audio gaat het perfect (staat wel op 7.1) maar eenmaal ik in media player muziek afspeel speelt het aleen maar af in de 2 front speakers en niet in de rear en center. hetzelfde als ik game of andere music players gebruik of films bekijk. kunnen jullie mij helpen aub want ik zit er al 6 uur achter te zoeken.
grtz
grtz