drk_vdr
Legacy Member
Het gaat om een 30 jaar oude luxman L-30 geintergreerde versterker. De twee rechtse speaker-ingangen (van zowel de main speakers als remote speakers) lijken niet te werken.
Het ligt niet aan de boksen daar ze beiden op de linkse ingang werken, alsook op een andere versterker.
Is er iemand die me een raad kan geven of breng ik deze versterker best binnen voor herstelling? Of is deze zelf goed voor het schroot?
Het ligt niet aan de boksen daar ze beiden op de linkse ingang werken, alsook op een andere versterker.
Is er iemand die me een raad kan geven of breng ik deze versterker best binnen voor herstelling? Of is deze zelf goed voor het schroot?