Mr.Fatal
Legacy Member
kijk dus als ik aquamark run bij 2de test met al die rook zo. ( dan springt mijn beeld over elkaar dus keert terug en gaat terug door ( nie makkelijk om uit te leggen ) is net of het in snukjes vooruit gaat maar het keert ook terug en gaat dan terug vooruit zo stukjes van +- iedere keer 1cm ofzo ( kaart is overclocked maar op normale speeds heb ik dat ook. cpu staat op 2.3ghz ( is een amd xp 2500+ ) nog nooits problemen mee gehad op die speeds.
greetz ( whot is tho problem ? )
greetz ( whot is tho problem ? )
( en moet nog wachten op mijn geld voor mijn nieuw pc'tje dus kzou het toch ma jammer vinden als die 3d kaart nu naar de klote is
)