Archief - probleempje Boxen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

young pc boy

Legacy Member
ik heb dus 4.1 boxen gekregen (zonder software) heb ze aangesloten (zelfs 3x opnieuw) , maar ik krijg dus maar uit 2 boxen en een subwoofer geluid!!!
De andere 2 werken dus niet!
Heb al vanalles geprobeerd , maar tevergeefs

Zouden jullie kunne helpen ??? mss

:crazy: :bow:

spectrious

Legacy Member
young pc boy zei:
ik heb dus 4.1 boxen gekregen (zonder software) heb ze aangesloten (zelfs 3x opnieuw) , maar ik krijg dus maar uit 2 boxen en een subwoofer geluid!!!
De andere 2 werken dus niet!
Heb al vanalles geprobeerd , maar tevergeefs

Zouden jullie kunne helpen ??? mss

:crazy: :bow:
heb je wel een 5.1 geluidskaart ????

young pc boy

Legacy Member
jah , maar alle boxjes komen uit in de subwoofer , en van in de subwoofer gaan er 2 draden in mijn geluidskaart , een groene en een zwarte!!!

kan het miss aan de subwoofer liggen ???

shimbayi

Legacy Member
Klik met de rechtermuisknop op de luidspreker in de task tray en dan op 'Adjust audio properties'. Onder de tab 'audio' klik je dan onder 'sound playback' op de knop 'advanced'. Daar kan je dan instellen welke speaker setup je gebruikt.

young pc boy

Legacy Member
heb ik al lang geprobeerd hoor!!
als het dat maar zou zijn had ik het niet op het forum gezet hoor !!!

kan het aan nog iets liegen ????

alle hulp is welkom hoor!!!!

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Heb je een onboard of pci geluidskaart ?

Bij onboard zal het meestal AC97 Audio zijn en daar moet je je boksen op 4 kanaals of op 6 kanaals voor 5.1 geluid opzetten.

Zit je met een PCI kaart dan is het helemaal anders.

young pc boy

Legacy Member
ik heb onboard en pci !!
ac97 klopt dat heb ik
en btw : ik heb 4.1 boxen en geen 5.1 :d
nu steken mijn boxen op onboard !!!
mijne headset op pci!!
(gebruik er 2 omdat ik onboard geen gamepoort heb en op die pci wel )


thnx op voorbaat!!

{YA}Gr3c0

Legacy Member
young pc boy zei:
ik heb onboard en pci !!
ac97 klopt dat heb ik
en btw : ik heb 4.1 boxen en geen 5.1 :d
nu steken mijn boxen op onboard !!!
mijne headset op pci!!
(gebruik er 2 omdat ik onboard geen gamepoort heb en op die pci wel )


thnx op voorbaat!!

Zet ze es op deze settings (4 kanaals)

link

Dan zou het moeten werken zo niet zit er iets raars achter :wtf:

young pc boy

Legacy Member
hey je bent bedankt man !!!!
dat van mij zag er wel wat anders uit!!!
maar het is me toch gelukt!!!!!!!

ciao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan