ArcösS
Legacy Member
Dit is een vervolg op mijn vorig topic, ik heb een nieuw gemaakt omdat het ook een nieuw probleem is :doh:
Ik heb nu een nieuwe harde schijf in de pc van mijn schoonmoeder gestopt. De oude is eruitgehaald. Ik heb dan de pc opgestart van cd, windows xp geïnstalleerd. Naar mij thuis gereden om de driver van de netwerkkaart te downloaden, netwerkkaart geïnstalleerd. Daarna de internetkabel ingeplugd, zo had ik direct internet --> Alles toppie. Eenmaal ik internet explorer had ge-update (schoonma wil niet met firefox werken) vroeg de pc naar een reboot, deze gaf ik hem ook, maar dan begon het probleem. Eerst heb je het scherm met de ramcheck ed waar ik ook in de bios kan, daarna een scherm met enkel en alleen een flikkerend underscore streepje. Ik kan de pc niet opstarten vanaf de hd, niet vanaf de cdrom, helemaal niet. Ik heb de cdrom en de hd losgekoppeld en opnieuw proberen op te starten --> Alles blijft hetzelfste.
Het vreemde is dat hij volledig werkte alsook het internet, maar pas nadat ik de internet explorer had upgedate en heropstarte hij niet meer wilde.
Iemand enig idee hoe dit zou komen?
Ik heb nu een nieuwe harde schijf in de pc van mijn schoonmoeder gestopt. De oude is eruitgehaald. Ik heb dan de pc opgestart van cd, windows xp geïnstalleerd. Naar mij thuis gereden om de driver van de netwerkkaart te downloaden, netwerkkaart geïnstalleerd. Daarna de internetkabel ingeplugd, zo had ik direct internet --> Alles toppie. Eenmaal ik internet explorer had ge-update (schoonma wil niet met firefox werken) vroeg de pc naar een reboot, deze gaf ik hem ook, maar dan begon het probleem. Eerst heb je het scherm met de ramcheck ed waar ik ook in de bios kan, daarna een scherm met enkel en alleen een flikkerend underscore streepje. Ik kan de pc niet opstarten vanaf de hd, niet vanaf de cdrom, helemaal niet. Ik heb de cdrom en de hd losgekoppeld en opnieuw proberen op te starten --> Alles blijft hetzelfste.
Het vreemde is dat hij volledig werkte alsook het internet, maar pas nadat ik de internet explorer had upgedate en heropstarte hij niet meer wilde.
Iemand enig idee hoe dit zou komen?
