Hallo...
Ik heb een Sharp GX30 met een megapixel-camera. Hij heeft een SD-card slotje om foto's games e.d. op te slaan.
Maar als ik mijn kaartje in mijn pc steek en als ik de foto's op mijn pc bekijk, krijg ik dit:
Enig idee aan wat het kan liggen?
Bedankt
