Beasstt
Legacy Member
een maat van heeft problemen met zijn router het merk is sweex en zijn
subnetmask blijft altijd op 0.0.0.0 staan en verandert niet hij heef overlaatst een nieuw ip gekregen zou dat daar door kunnen zijn
en heeft ook al geprobeert van herstellen enz er gebeurt niets zegt hij kan iemand helpen plz
subnetmask blijft altijd op 0.0.0.0 staan en verandert niet hij heef overlaatst een nieuw ip gekregen zou dat daar door kunnen zijn
en heeft ook al geprobeert van herstellen enz er gebeurt niets zegt hij kan iemand helpen plz
