zaffah
Legacy Member
hellow, kzit dus met het volgende probleem. ik heb een ati radeon 9700 pro van hercules ati. (amd 2500+xp,768ddrram,...(u vraagt maar als u meer moet weten))
Het scherm wilt niet mee opstarten, blijft gewoon zwart, of valt gewoon uit na een tijdje. dus moet ik altijd maar rebooten, en blijven rebooten tot ik nekeer in windows kom.
als ik dan in windows zit krijgek zo'n fouten.
zie screentjes
nouja khoop dage mij kunt helpen, kheb die kaart nog veel betaald in den tijd, en kvin die nog altijd goe voor hetgeen ik doe.
kheb er nu momenteel mijn oud geforcke 2mx ingestoke, ma da is niemeer te doen op mijn lcdscherm. da is onzuiver lettertype enzo. maar hierbij heb ik dus dat probleem van die strepen en dat uitvallen van scherm niet meer.
btw: ik heb paar verschillende drivers van ati gebruikt, ook die laatste nieuwe die juist is verschene. dus daar kan het al niet aan liggen.
alvast bedankt voor jullie hulp
zaf out
Het scherm wilt niet mee opstarten, blijft gewoon zwart, of valt gewoon uit na een tijdje. dus moet ik altijd maar rebooten, en blijven rebooten tot ik nekeer in windows kom.
als ik dan in windows zit krijgek zo'n fouten.
zie screentjes
nouja khoop dage mij kunt helpen, kheb die kaart nog veel betaald in den tijd, en kvin die nog altijd goe voor hetgeen ik doe.
kheb er nu momenteel mijn oud geforcke 2mx ingestoke, ma da is niemeer te doen op mijn lcdscherm. da is onzuiver lettertype enzo. maar hierbij heb ik dus dat probleem van die strepen en dat uitvallen van scherm niet meer.
btw: ik heb paar verschillende drivers van ati gebruikt, ook die laatste nieuwe die juist is verschene. dus daar kan het al niet aan liggen.
alvast bedankt voor jullie hulp

zaf out



)