Cramer
Legacy Member
Men broer heeft nu het vervelende probleem dat wanneer gij zijn micro van zijn headset gebruikt er niet anders dan gekraak is.
Hij gebruikt het moederbord dat ik vroeger had, maar ik gebruikte daarop een audigy 2, hij gebruikt dus nu het onboard geluid.( C-media)
Aan de headset ligt het niet, die is nieuw van vandaag
En heb ik op mijn pc getest overigens
Kweet niet aan wat ik nog moet denken...?
Hij gebruikt het moederbord dat ik vroeger had, maar ik gebruikte daarop een audigy 2, hij gebruikt dus nu het onboard geluid.( C-media)
Aan de headset ligt het niet, die is nieuw van vandaag
En heb ik op mijn pc getest overigens
Kweet niet aan wat ik nog moet denken...?