e.House
Legacy Member
Hey,
Gisteren kreeg ik tijdens het surfen plots een pop up van mijn laptop met de melding dat er " een probleem met het koelingsysteem was gedetecteerd en dat ik de laptop moest uitschakelen en binnenbrengen" Ik was helemaal niks speciaal aan het doen en enkel firefox stond open.
Ik heb vervolgens de laptop uitgeschakeld en even later terug opnieuw ingeschakeld. Ook vandaag heeft de laptop al meerdere malen opgestaan, zonder dat hij terug een melding gaf, voor de rest heb ik ook geen problemen opgemerkt (hij is niet trager ofzo) Ik heb een programma van toshiba hierop met met enkele waarden, de cpu warmte zit tussen de 50-60 graden als ik wat programma heb openstaan. De ventilatorsnelheid zit op 75%
Nu heb ik gelezen dat die cpu waarde redelijk normaal is, maar is dit ook met die ventilatorsnelheid? Ik ben ook eens van plan om stof etc uit die koeling te zuiveren, hoe kan ik dat het best doen? Op internet gelezen dat zo'n 'aircan' kan helpen, waar kan je zoiets kopen?
Alvast bedankt
Gisteren kreeg ik tijdens het surfen plots een pop up van mijn laptop met de melding dat er " een probleem met het koelingsysteem was gedetecteerd en dat ik de laptop moest uitschakelen en binnenbrengen" Ik was helemaal niks speciaal aan het doen en enkel firefox stond open.
Ik heb vervolgens de laptop uitgeschakeld en even later terug opnieuw ingeschakeld. Ook vandaag heeft de laptop al meerdere malen opgestaan, zonder dat hij terug een melding gaf, voor de rest heb ik ook geen problemen opgemerkt (hij is niet trager ofzo) Ik heb een programma van toshiba hierop met met enkele waarden, de cpu warmte zit tussen de 50-60 graden als ik wat programma heb openstaan. De ventilatorsnelheid zit op 75%
Nu heb ik gelezen dat die cpu waarde redelijk normaal is, maar is dit ook met die ventilatorsnelheid? Ik ben ook eens van plan om stof etc uit die koeling te zuiveren, hoe kan ik dat het best doen? Op internet gelezen dat zo'n 'aircan' kan helpen, waar kan je zoiets kopen?
Alvast bedankt

