darkfantoom
Legacy Member
hi, kheb een vraagske ik heb een samsung omnia i900 en er was in soort vloeistof die heel erg plakt in mijn gsm. ik had hem gewoon in mijn zak steken toen het gebeurt was. en nu opeens start hij op en na 3 min weer uit wat mij wel opgevallen was als ik vlug naar de batterij keek dat ze heel erg gezakt was in tijd dat ze meegaat. kan dit dat mijn batterij uitgelopen is? en is dit onder garantie aangezien mijn papier aan de batterij wit is nu inplaats van wit met 2 roze strepen (het is de controle op waterschade)