Fullie
Legacy Member
ik heb een probleem ... sinds paar dagen heb ik een probleem waarbij in games blauwe stippen op men beeld komen niet overdreven veel maar toch een paar ... het is vrij irritant , kheb al nieve drivers geinstalleerd enzo maar het blijft hetzelfde ....
iemand oplossing of ook al meegemaakt ?
en mijn Graka is niet oc'ed
iemand oplossing of ook al meegemaakt ?
en mijn Graka is niet oc'ed