Kangaxx
Legacy Member
Sinds kort is hier zo'n draadloze modem van telenet geïnstalleerd en mijn vaste PC met Windows Vista Home Premium vertikt het regelmatig om volledig met het draadloos netwerk te verbinden. Hij is dan alleen lokaal verbonden met het netwerk en wanneer windows het probleem tracht op te lossen, dan krijg ik de boodschap dat de beveiligingssleutel niet correct is. Deze is echter wel volledig juist. Rebooten verhelpt het probleem soms, maar zeker niet altijd. Mijn laptop met Windows 7 heeft dit probleem nooit.
Iemand een idee over hoe dit op te lossen valt? Alvast bedankt!
Iemand een idee over hoe dit op te lossen valt? Alvast bedankt!