washikiki
Legacy Member
We hebben nu reeds al een tijdje het probleem dat we regelmatig de DHCP moeten handmatig renewen. Doen we dit niet is er geen internet, WEL msn .
Het is dus puur poort 80 (van internet) die niet meer werkt.
Het gaat hier om een Dlink DIR-615, heb deze reeds al eens ingeruild tegen een andere (zelfde model) maar nog steeds hetzelfde probleem.
Nu is mijn vraag, heeft iemand ook dit model en dus ook dit probleem?
Is er de mogelijkheid om dit probleem op te lossen?
Wat ik reeds heb geprobeerd:
- router resetknop indrukken
- fabrieksinstellingen herstellen
- heb ook al eens gebeld naar Dlink technische dienst maar daar krijg ik vooringesproken bericht van een "niet-belg" die slecht nederlands spreekt en een accent heeft van hier tot in shakamaka...
Heb ook al reeds op google eens gekeken, deze persoon had ongeveer hetzelfde voor.
http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=210916
Het is dus puur poort 80 (van internet) die niet meer werkt.
Het gaat hier om een Dlink DIR-615, heb deze reeds al eens ingeruild tegen een andere (zelfde model) maar nog steeds hetzelfde probleem.
Nu is mijn vraag, heeft iemand ook dit model en dus ook dit probleem?
Is er de mogelijkheid om dit probleem op te lossen?
Wat ik reeds heb geprobeerd:
- router resetknop indrukken
- fabrieksinstellingen herstellen
- heb ook al eens gebeld naar Dlink technische dienst maar daar krijg ik vooringesproken bericht van een "niet-belg" die slecht nederlands spreekt en een accent heeft van hier tot in shakamaka...
Heb ook al reeds op google eens gekeken, deze persoon had ongeveer hetzelfde voor.
http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=210916
Laat me iets weten