MyDyingBride
Legacy Member
Alsk een cd in cd-rom steek, maakt die nogal haperende geluiden en hij wil het programma nooit effectief starten. En wanneer ik naar 'Deze computer' ga staan daar de verschillende schijven, nu wanneer er een cd-rom in pc zit staat normaal het icoontje van et spel onder de D schijf, maar nu staat er niks
cd-rom wil dus gewoon niets starten (ook niet wanneer ik dubbel clikc op exe file)
iemand enige raad wat ik kan doen?
cd-rom wil dus gewoon niets starten (ook niet wanneer ik dubbel clikc op exe file)
iemand enige raad wat ik kan doen?
