FellyVDM
Legacy Member
hoi,
ik had hier nog een pc staan waar nog windows vista op stond en ik zou nu willen windows 7 erop zetten. Ik heb alleen een .iso bestand ervan en heb die uiteraard op dvd gezet.
mijn probleem nu is: op mijn laptop boot hij normaal vanaf de cd, maar op die pc niet. ik heb in de bios mijn dvd drive voor mijn hdd gezet, maar het probleem blijft. ik krijg zelfs het scherm niet 'druk op een toets om van dvd op te starten...'
nu weet ik niet goed meer wat te doen. ik heb het bestand al een paar keer opnieuw gebrand op dvd maar geeneen lijkt te werken.
alle hulp is welkom!
EDIT: sry voor het storen maar ik heb het probleem net opgelost... er lijkt gwn een simpel probleem met weergave te zijn. ik had eerst een probleem dat ik niet kon zien op welke knop ik moest duwen om in mijn bios te geraken... ik dacht ff verder en dacht dat ik mss tijdens het opstarten op een willekeurige knop kon duwen en dan in het installatie menu graken... wel kennelijk lukt dit dus
een rare oplossing maar hij werkt!
ik had hier nog een pc staan waar nog windows vista op stond en ik zou nu willen windows 7 erop zetten. Ik heb alleen een .iso bestand ervan en heb die uiteraard op dvd gezet.
mijn probleem nu is: op mijn laptop boot hij normaal vanaf de cd, maar op die pc niet. ik heb in de bios mijn dvd drive voor mijn hdd gezet, maar het probleem blijft. ik krijg zelfs het scherm niet 'druk op een toets om van dvd op te starten...'
nu weet ik niet goed meer wat te doen. ik heb het bestand al een paar keer opnieuw gebrand op dvd maar geeneen lijkt te werken.
alle hulp is welkom!
EDIT: sry voor het storen maar ik heb het probleem net opgelost... er lijkt gwn een simpel probleem met weergave te zijn. ik had eerst een probleem dat ik niet kon zien op welke knop ik moest duwen om in mijn bios te geraken... ik dacht ff verder en dacht dat ik mss tijdens het opstarten op een willekeurige knop kon duwen en dan in het installatie menu graken... wel kennelijk lukt dit dus
een rare oplossing maar hij werkt!