zotteluc
Legacy Member
dit mobo heeft een klein fannetje linksboven voor het zgn "otes" koelsysteem
deze fan heeft bij mij de geest gegeven
vanaf dat moment is er een alarm afgegaan dat ellendig piept vanaf windows opstart
-> iemand een idee hoe ik dat alarm kan afzetten? heb de speaker van mijn case al losgekoppeld, maar via de hoofdtelefoon hoor ik het nog wel
-> iemand een idee of het te doen is van die fan te vervangen? ik pruts nl niet graag aan moederborden.
-> iemand een idee waar je zo'n vervangfan kunt vinden? is een 40mm fan
deze fan heeft bij mij de geest gegeven
vanaf dat moment is er een alarm afgegaan dat ellendig piept vanaf windows opstart
-> iemand een idee hoe ik dat alarm kan afzetten? heb de speaker van mijn case al losgekoppeld, maar via de hoofdtelefoon hoor ik het nog wel
-> iemand een idee of het te doen is van die fan te vervangen? ik pruts nl niet graag aan moederborden.
-> iemand een idee waar je zo'n vervangfan kunt vinden? is een 40mm fan