Triple0
Legacy Member
Ok, vandaag is mijn bestelling aangekomen van tones en heb ik alles netjes geïnstalleerd.
het probleem ligt bij mijn gpu, die bij load meer dan 90° wordt. Hierdoor gaan mijn fans draaien op 100% maar het blijft rond de 90°. Is dit wel normaal? heb al rondgekeken op google en sommigen zeggen dat zo'n kaartjen je best RMA doet
het ding is, idle is die rond de 38° maar eens ik BFBC2 draai voor 5 minuten schiet die naar 90°
het probleem ligt bij mijn gpu, die bij load meer dan 90° wordt. Hierdoor gaan mijn fans draaien op 100% maar het blijft rond de 90°. Is dit wel normaal? heb al rondgekeken op google en sommigen zeggen dat zo'n kaartjen je best RMA doet
het ding is, idle is die rond de 38° maar eens ik BFBC2 draai voor 5 minuten schiet die naar 90°

, probleem is, ze hebben geen andere op stock
