Archief - Probleem lege CD's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChroMe

Legacy Member
Kheb ne spin gekocht van 50 CD's van Philips, 80 min, 700 MB, 48x speed

Nu wanneer ik eender welke van die 50 CD's in mijn plextor writer wil steken geeft hij telkens de boodschap dat die cd niet genoeg ruimte zou bevatten, terwijl die allemaal nog leeg zijn... ik heb die spin per 2 gekocht en de vorige spin is er goed doorgegaan en alle CD's netjes gebrand, nu bij deze spin, alle CD's hetzelfde probleem

iemand een idee

Grtz ChroMe

Apu het aapje

Legacy Member
Geen cd's van philips kopen, heb ik me laten vertellen. Die gebruiken nen andere standaard. 't heeft iets mee +r en -r te maken

Exit

Legacy Member
Apu het aapje zei:
Geen cd's van philips kopen, heb ik me laten vertellen. Die gebruiken nen andere standaard. 't heeft iets mee +r en -r te maken

Nu haalt ge de cd en dvd door elkaar!! dvd+ en -r MAAR cd's enkel cd-r(w)
geen + .... en philips is goed merk voor cd's (zij hebben nl de standaard voor de cd gemaakt)

kan het wel op cd wa ge er wilt opzetten?

Mee

Legacy Member
Nekeer proberen om uwe firmware van uwe CD-writer te updaten.

ChroMe

Legacy Member
Elke cd van die spin heeft het en ben 1000 % zeker dat het allemaal lege CD's zijn

Grtz ChroMe

Exit

Legacy Member
ook als ge bvb maar 1mb wilt schrijven? wa wilt ge erop zetten (dat nu nie lukt)?
lukt iets anders writen wel?

ChroMe

Legacy Member
nope niets lukt, on the fly kopieren, film, bestanden, niets

Grtz ChroMe

Masked

Legacy Member
Terugsturen naar Philips zelf. Kem da ook al moeten doen.
Ge krijgt meer CD's terug + muismat + stiften voor op CD :applause:

ChroMe

Legacy Member
das ne spin van 50 CD's, da ga wel wa kosten aan zegels hoor, en naar wa adres???

Grtz ChroMe

scorpion007

Legacy Member
cd lade ne ke open en ne ke dicht doen , kheb da ook altij ;)

als em die error geeft , dan open en dan dicht doen é :p , nie der voor of der achter

BraveHeart

Legacy Member
ChroMe zei:
Kheb ne spin gekocht van 50 CD's van Philips, 80 min, 700 MB, 48x speed

Nu wanneer ik eender welke van die 50 CD's in mijn plextor writer wil steken geeft hij telkens de boodschap dat die cd niet genoeg ruimte zou bevatten, terwijl die allemaal nog leeg zijn... ik heb die spin per 2 gekocht en de vorige spin is er goed doorgegaan en alle CD's netjes gebrand, nu bij deze spin, alle CD's hetzelfde probleem

iemand een idee

Grtz ChroMe

Ga het volgende na...

Firmware van brander upto-date ?
ASPI drivers (adaptec) upto-date ?
Brandsoftware de recentste (Nero 6) ?

Ergens iets verkeerd herkennen kan aan die 3 dingen liggen, bij branders is het niet de media die de oorzaak is, maar wel de firmware/software wat aan een update toe is.

slijpschijf

Legacy Member
Hitokiri zei:
Het is ni omdat Philips de cd heeft uitgevonden, dat ze goeie cd-r's produceren he..beste fabrikant is Taiyo Yuden, zowel voor dvd+-r als cd-r.

Jups, da zijn de zelfde als de Plextorcd's :)

Psychodweep

Legacy Member
Hitokiri zei:
Het is ni omdat Philips de cd heeft uitgevonden, dat ze goeie cd-r's produceren he..beste fabrikant is Taiyo Yuden, zowel voor dvd+-r als cd-r.

Philips gebruikt Tayio Yuden LOL; allez vroeger toch, nu nie meer, nu gebruiken ze Ritek layers grmbl.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan