azerty
Legacy Member
Tijdens de installatie van een modem: SpeedTouch 530 via USB op een WinXp systeem komt 'm steeds af met volgende boodschap: "Sluit alle SpeedTouch USB verbindingen voordat u verdergaat". Vervolgens stopt 'm de installatie.
Maar er zijn helemaal geen verbindingne actief ??? Heb 't zelfs al geprobeerd in veilige modus, maar zelfde boodschap.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
Maar er zijn helemaal geen verbindingne actief ??? Heb 't zelfs al geprobeerd in veilige modus, maar zelfde boodschap.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
. Ook een 530.