Obscura
Legacy Member
Goeiedag, ik heb een probleem, ik heb net de megaworks 5.1 550 gekocht.
Ik heb hier als geluidskaart een hercules dj console staan. (ik sluit mijn boxe dus aan op de dj console)
maar ik heb een probleem, als alles correct is aangesloten komt er enkel geluid uit de front speakers en de subwoofer (uit de rear speakers en central komt geen geluid).
en nochtans staat mijn hercules console in 5.1 mode...
Kan er iemand helpen?
Dank bij voorbaat,
Davy
Ik heb hier als geluidskaart een hercules dj console staan. (ik sluit mijn boxe dus aan op de dj console)
maar ik heb een probleem, als alles correct is aangesloten komt er enkel geluid uit de front speakers en de subwoofer (uit de rear speakers en central komt geen geluid).
en nochtans staat mijn hercules console in 5.1 mode...
Kan er iemand helpen?
Dank bij voorbaat,
Davy