Archief - PROBLEEM Draadloos toestenbord <> laptop toetsenbord

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UnD3RD0G

Legacy Member
52 heb d4s een *r6b3ee- -et -51n t6etsenb6rd0

52 heb een draad3666s t6etsenb6rd aangs36ten0 6* -51n 3a*t6* 6- ff te r6beren 6g dat we3 wert2e0 en n4 0 da2 da ter4g heb weggedaan0 wer2t -51 23av5er van -51 3a*t6* van geen 2ante -eer...geen ene2e3 character0 f b51na geen en2e3e -eer d6et n6g wat e- -6et d6en0 5e-and he3*..

Ghastly

Legacy Member
draadloos toetsenbord... aangesloten... terug weggedaan... volgende dag dit probleem...

just?

drivers installen?
nog is proberen?
...

UnD3RD0G

Legacy Member
ok, srry, da was dus net het probleem,
ik heb voor niewjaar een draadloss key en muis kekregen, ik heb da dan ff getest op mijn laptop, en da wertke, dus da was tof, nu heb ik da mooi terug opgeborgen, want das voor mijne desktop op mijn kot, wa blijkt nu, mijn toetsenbord van mijn laptop nu, werkt van geen kanten meer, nadat ik da draadloos keyboard daar heb afgehaald, ik heb al gerebooted, en dan nog werkt het niet.. :s

iemand een idee..? :s

UnD3RD0G

Legacy Member
Ghastly zei:
draadloos toetsenbord... aangesloten... terug weggedaan... volgende dag dit probleem...

just?

drivers installen?
nog is proberen?
...

BTW, sjik van u , dude, sjik da ge da kon lezen :) :niceone:

µmaar tis op een laptop
dus da keyboard van mn laptop da werkte ervoor zonder probleem, en nadak dak wireless dus eb aangesloten werkt men keyboard van lapotp van geen zak nemeer... :help:

UnD3RD0G

Legacy Member
aargh, en nu niemand nemeer die mij kan helpen..

im doomed..
nee seriues mann,e da kan toch niet da ge daar neits aan kunt doen..?

Psychodweep

Legacy Member
heb je drivers geinstalleerd voor dat nieuw toetsenbord ? indien ja, verwijder die.
Kijk eens bij taalinstellingen of je niet teveel toetsenbord layouts hebt geinstalleerd. Zo ja, verwijder dan ze allemaal behalve 1 die je nodig hebt.

UnD3RD0G

Legacy Member
n6*e0 wer2t n6g steeds n5et0 er 5s -aar 1 t6etsenb6trd 5nsta33ed

Snake

Legacy Member
het valt mij op de die cijferkes voorkomen aan de rechterkant van de toetsen -> is er geen knop die switcht van letters naar keypad? of numlock ofzo?

Roeispaan

Legacy Member
Snake zei:
het valt mij op de die cijferkes voorkomen aan de rechterkant van de toetsen -> is er geen knop die switcht van letters naar keypad? of numlock ofzo?
Probeer eens de num lock af te zetten.

UnD3RD0G

Legacy Member
keb in aparaatbeheer, mn HUD keys gedeleted, en mn keybords gedeleted, en dan gerebooted, zo moest em op reboot wel een nieuw toetsenbord vinden en instalen en teeft gewerkt.. bij deze, iedereen dikke kus , bedankt voor help -x-

/panic
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan