Getaway07
Legacy Member
Ik heb onlangs een nieuwe grafische kaart gekocht namelijk de club 3D HD6950, op aanraden van iemand hier op het forum.
Ik heb de grafische kaart geplaatst, voeding aangesloten, de oude drivers verwijderd van de oude grafische kaart, de nieuwe geïnstalleerd..
De pc is een acer aspire m7811 en dus niet zelf samengesteld.
Nu herkent mijn pc de nieuwe hardware niet en schakelt over op de standaard grafische adapter van intel.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Indien meer info nodig, vraag gerust..
Ik heb de grafische kaart geplaatst, voeding aangesloten, de oude drivers verwijderd van de oude grafische kaart, de nieuwe geïnstalleerd..
De pc is een acer aspire m7811 en dus niet zelf samengesteld.
Nu herkent mijn pc de nieuwe hardware niet en schakelt over op de standaard grafische adapter van intel.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Indien meer info nodig, vraag gerust..
, iedereen steekt wel eens wat doms uit)

