Ruffneck83
Legacy Member
Hellow
Kheb een probleem kheb pas een geforce 6600 gt (agp) van sparkle gekocht, en heb deze geinstalleerd. Nu geeft bij mn eigenschappen van mn graka weer dat hij bij Adaptergegevens, Bustype : PCI x0 weer. Bij de installatie van mn drivers heb ik de cd ingestoken die ik bij de kaart heb meegekregen, ik kon kiezen uit 2 verschillende drivers: agp en pci-x, kheb normalewijzen de agp drivers gekozen en geinstalleerdde oude drivers heb ik verwijderd !
Plz help
ad: 
Kheb een probleem kheb pas een geforce 6600 gt (agp) van sparkle gekocht, en heb deze geinstalleerd. Nu geeft bij mn eigenschappen van mn graka weer dat hij bij Adaptergegevens, Bustype : PCI x0 weer. Bij de installatie van mn drivers heb ik de cd ingestoken die ik bij de kaart heb meegekregen, ik kon kiezen uit 2 verschillende drivers: agp en pci-x, kheb normalewijzen de agp drivers gekozen en geinstalleerdde oude drivers heb ik verwijderd !
Plz help
ad: 