Mr.Fatal
Legacy Member
oké ik heb dus een abit nf7-s revision 2 mobootje
en sinds paar dagen heb ik problemen weet niet of het aan de headsets of mobootje ligt.
dus als ik game en ik zit tegen me draad van de headset gaat die nog maar langs 1 kant en me mic helemaal niet en als ik dan wikkel en wikkel aan draad van headset werkt mijn geluid terug maar mijn mic niet meer. dus nu is mijn vraag slecht contact ofzo met mobo ingang voor het geluid of slechte headset ( heb het al met 3 headsets geprobeert.
greetz
en sinds paar dagen heb ik problemen weet niet of het aan de headsets of mobootje ligt.dus als ik game en ik zit tegen me draad van de headset gaat die nog maar langs 1 kant en me mic helemaal niet en als ik dan wikkel en wikkel aan draad van headset werkt mijn geluid terug maar mijn mic niet meer. dus nu is mijn vraag slecht contact ofzo met mobo ingang voor het geluid of slechte headset ( heb het al met 3 headsets geprobeert.
greetz

mja heb die al is gemaakt en is nu weer van dat